Saturday, July 3, 2010

Apabila Faizal Tahir mengiring saya...

Entry pendek kali ini, berkongsi keterujaan bersama. Akhirnya, impian saya yang satu untuk Idris dimakbulkan Allah. Akhirnya, hadiah hari jadi untuk anak teruna saya (walaupun belated) tertunai. Akhirnya, saya tak mampu berkata-kata lagi. Akhirnya, hati saya dipenuhi dengan rasa terharu yang melimpah ruah. Maafkan saya kerana saya tidak mampu berkongsi 'hadiah' istimewa itu bersama disini, sekadar teman rapat sahaja yang mampu. Jika ada yang berkeinginan untuk berkongsi, mohon minta secara peribadi dengan saya.

Ini cumalah sebahagian sahaja dari keterujaan saya. Selebihnya, saya simpan didalam hati, untuk saya kenang sampai bila-bila, untuk saya ceritakan kepada Idris. 5-6 kali Idris 'melihat' dan 'menganalisis' suara itu, akhirnya Idris kenal dan tersenyum kegembiraan, seperti juga dia mendengar Malaysia Satu.

Terima kasih, Superman! *salute*

p/s: 'semesta saya' akan sentiasa dibelakang anda. terima kasih, may god bless!

No comments:

Post a Comment

keep FAiTH always alive!