Tuesday, September 28, 2010

DiGi iPhone 4 me

Oh yes! Sangat indah tajuk entry ni.. sure la kalau kawan-kawan baca ingatkan DiGi secara bermurah hatinya telah menghadiahkan smartphone yang sangat gelemer di saat ini kepada makcik. Sabar yer.. belum lagi, kejap lagi makcik dapat la :P

iPhone4, sangatlah manthapppp!

Masih terdengar-dengar cerita si Abs yang beratur selama 30 minit Q nak dapatkan smartphone ini. 30 minit tu pun selepas dia dah booking beberapa minggu lebih awal. Ya Ampun, susahnya nak dapat device ni dan sekarang telefon yang dinanti-nanti ini telah berada di 45 outlet diseluruh negara bermula pada 24 September hari tu.

Makcik supporttt DiGi sebab DiGi..

Wuhuuuu! Serendah RM58 sebulan. Come on lah, semua orang mampu nak gunakan telefon canggih ini. Value for money okeh. Yieha! Bukan itu sahaja, ada lagi yang lebih menyeronokkan. 5 sebab ini membuatkan saya memang tertarik gila kat phone ni yang saya akui tidak ada pada mana-mana telefon lain (even telefon yang saya sedang pakai sekarang)


5 perkara di atas nilah yang buat makcik cakap 'oh yes, baby' :P FaceTime, Retina Display, Multitasking, HD Video Recording dan 5 MP camera! Hohohoho~*


Tengok cirinya saja dah buat makcik caiiirrrr...!!

Sumpah iPhone ini memang untuk makcik. iPhone ni btol-btol dibuat untuk orang zaman sekarang yang semuanya nak dunia berada dihujung jari saje dan mendekatkan perhubungan sesama manusia dengan lebih 'hidup' bukan sekadar dengan mendengar suara dan melihat gambar saja.

Nak tahu kenapa makcik cakap macam tu?

FaceTime teknologilah jawabnya. Korang nak tahu apa itu FaceTime teknologi? Tungguuuuu hingga makcik cerita dalam episod seterusnya yer. Makcik sure, korang tak nyesalnye tunggu sebab telefon ni memang berbaloi-baloi untuk dimiliki.


I want DiGi iPhone!!!!!!!!!
DiGi iPhone 4 me!!!!

No comments:

Post a Comment

keep FAiTH always alive!