Monday, September 6, 2010

Iftar bersama SS ;)

copied from my.little.secret


Tarikh: 20/08/2010 bersamaan 10 Ramadhan

Tempat: Belanga Cafe, Empire Shopping Complex, Subang


Seribu kali sayang, iftar bersama SS hanya dihadir oleh beberapa orang sahaja. Tidak lengkap dan masih kerinduan ;) Cuma Abs, Kak Eja, Efie dan Riff sahaja yang muncul. Ahh yang waktu itu dalam kesakitan dan Asmak pula menjaga the other half yang tidak sihat.

Saya seperti biasa tampil dengan Encik Bubu, Megat dan Puteri Jr. serta tidak dilupakan si Bibik. Berbuka puasa bersama anak-anak memang tidak memberi peluang kepada saya untuk memegang DSLR. Hasilnya, tiada satu pun gambar yang di ambil. Oleh kerana tiada gambar, maka saya tampalkan gambar ini. Gambar yang bercerita, memberitahu saya merindui setiap satu mereka didalam gambar ini.

Selepas beriftar, saya menghantar 'handbags' pulang ke rumah dan saya menemani Alfadhil Ustaz Bubu bertaranum secara berjamaah dengan Kak Eja dan Abs. Complete dengan bersahur. Baikkan kami bertaranum. Ini sekeping gambar kami bertaranum.

Bwahahahha :D

No comments:

Post a Comment

keep FAiTH always alive!