Monday, September 6, 2010

Ahh 23rd Birthday :)

Iftar dengan Semesta Sisters buat kali kedua tanpa perancangan. Pada mulanya, Ariffa sengaja bertweet kesedihan untuk berbuka puasa sendirian. Saya pernah melalui situasi itu dan sangattt la sedih, dan memahami akan kesunyian berbuka puasa seorang diri, sebelum saya bersetuju saya bertanya pada Bubu. Sang suami yang tidak banyak songeh memberi keizinan setelah saya memancingnya untuk menyediakan Nasi Ayam untuk juadah berbuka. Hanya didalam tweeter kami berbincang dan akhirnya Ahh, Ariffa, Asmak dan Abs muncul dirumah saya :)

Abs dan Asmak

Saya agak kelam kabut sebenarnya kerana bahan-bahan yang sedia ada dirumah tidak lengkap. Maka saya berkejaran ke Alamanda sebentar mencari apa yang perlu dan saya bersilat didapur selepas Asar. Abs dan Asmak tiba jam 6 petang bersama dengan sebiji kek hari jadi untuk Ahh. Oh, sangat meaningfull rasanya. Ikatan kakak dan adik antara kami terjalin sebegini kukuh dan berbuka puasa itu saya rasa puas hati dengan hidangan yang dihidangkan.

Happy Birthday, Ahh :)

Birthday girl tengah manja-manja potong kek :)

Dan ini, pose istimewa dari Ariffa, Abs dan Asmak sedang membuli birthday girl yang kegembiraan sebab Big Boss wish dia birthday kat tweeter :)

Gambar ini diambil bagi tujuan fotografi sahaja :)

1 comment:

  1. salam..singgah sekejap yer..

    ter attract dgn perkataan Semesta sister tu..Semesta ni nama sekolah ke? somewhere kt raub tu?

    hehe..tertarik sebab kalau iyer, sy pon ex-semesta juga.. :)

    ReplyDelete

keep FAiTH always alive!